Calacas - limeta šerbet u spreju


Pošto su sprejevi za tijelo dokazali da su ravnopravni parfemima, tako se i moja osobna zaliha ponešto povećala. Kad je na red došao još jedan Community Favourites buđet me natjerao da biram i odluka je pala na Calacas. Kako sam već nebrojeno puta iskazala očaranost ovim mirisom (osobito u formatu Monster's Ball bombe za kupanje, koja se pokazala najboljom od svih Lush kugli prošle godine), logično, red je došao na kupnju spreja. Calacas je sladak, upečatljiv citrusni miris koji se već godinama nalazi među lushie favoritima. U gomili kompleksnih mirisa, Calacas je na strani jednostavnijih. Sa samo tri glavna sastojka - uljima tamjana, nerolija i limete, nevjerovatno dobro daje iluziju nečega puno složenijeg i slojevitijeg. Na prvi špric, naravno, zapuhne vas alkohol. Ovo je situacija sa svim svježe otvorenim sprejevima i Lush parfemima. No, kroz par sekundi stiže i prvi val topline i slatkoće koja parira sa onom znamenite Snow Fairy. U dodiru sa kožom ispod svježe limete polagano se razvija i povezuje toplina tamjana i citrusna strana nerolija. Ono što je fascinantno kako Lush sprejevi i parfemi u svojim bočicama sazrijevaju i sa vremenom postaju sve bolji, nešto slično se dogodilo i sa mojim Calacasom. Prvih tjedan dana korištenja miris je bio intenzivno sladak, citrusni, odličan omjer i zelenog i cvijetnog, poprilično sam bila zadovoljna sa njime. No, ono što me full iznenadilo kako je sa vremenom miris postajao sve, kako bi se izrazila, primjereniji sam sebi - true & true Calacas poslastica. Neroli i limeta su postali prirodnije izraženiji, dok je tamjan nekako više povukao na zeleniju stranu ali ostao dovoljno umjeren da ne kvari slatkoću. Sve u svemu om nom nom u svijetu mirisa.
Kao i sa svim citrusnim mirisima - trajnost mu je pola-pola. Na odjeći i kosi drži ponešto dulje, no na koži recimo nekih 4h nakon kojega ga treba špricnuti opet. Dobra strana je to što je sam po sebi intenzivan tako da ga ne trebate količinski puno, a također prednost je i već spomenuto sazrjevanje koje ovom mirisu daje posebnu dimenziju. Pomalo sam ostala razočarana jer niti jedan od Community sprejeva nije imao tipičnu Lush porukicu, a na HR Lush webu, na žalost, nisu se potrudili navesti ni osnovne sastojke. Sve u svemu - miris je odličan, trajnost (sa obzirom da je citrusna baza) je  i aljkavo pakiranje - rekla bih 7,5/10 limeta. 

Vegan: Da

Cijena: 200g/240kn

Sastojci: DRF alkohol, miris, ulje limete, ulje tamjana, ulje nerolija, alfa izometil ionon, benzil salicilat, citral, farnezol, geraniol, hidroksicitronela, izoeugenol, limonen, linalol