Pop je jednostavno pop-tastic!

Čak 6 godina za redom svaki Uskrs u dućane stignu mrkvice koje se malo drže pod pipom, napave hrpetinu pjene, osušite ih i imate za još 3-4 korištenja, naravno Bunch of Carrots je proizvod koji je svojim simpatičnim dizajnom i genijalnim mirisom privukao tisuće poklonika. Također Bunch of Carrots se prvi put ove godine nije vratio na police dućana, umjesto mrkvica za Uskrs, dobili smo Pop za Očev dan. 

Pjenušava kupka namjenjena jednokratnoj upotrebi daje krajnji rezultat identičan onome Bunch of Carrots višekratnim mrkvicama, no počnimo redom. Pop sadrži kombinaciju sicilijanskog limuna, buchu ulja i ulje bergamota koji daju određenu puderastu, slatku notu, ovaj miris je tako specifičan (na fantastično-očaravajuće-dobar način) da ga je pomalo teško opisati. 
Sladak na blagi, gotovo prirodni način Pop očarava i iskače među konkurancijom u inače preplavljenom dućanu sa mirisima koji plijene i otimaju pozornost na sve moguće načine. 

Pjenušavac težak samo 100 grama spada u manje, no na prvi pogled ne biste to rekli pošto je plosnatiji i širi. Zbog ovog oblika odlučila sam se preskočit uobičajno rezanje na pola i onda ubacivanje u sito kako bi napravila kupku. Upravo ova odluka me dovela do super otkrića. Naime, šeprtlja kakva jesam - prvi put sam odlomila 1/3 pjenušavca, pomalo rezignirano stavila sam komadićak i OCD-ovski počela gunđati kako sad ipak moram još ići razlamati polovicu preostalog Pop-a. I dok sam gunđala, pod toplom vodom Pop je ispustio ogromnu dozu opuštajućeg mirisa, obojao vodu u predivnu nijansu narančaste i napravio hrpu divne pjene, jup, sa samo 1/3 pjenušavca.

Hrpetina mekane pjene, snažnog mirisa i atraktivne vode preneslo se i na samu kupku. Narančasta voda osim lijepe boje pružila je i vrhunsku njegu u vidu nahranjene, mekane i iznimno glatke, mirisne kože, po svemu sudeći dodana je i sasvim solidna količina fair trade organskog kakao maslaca. Bunch of Carrots je legendaran miris i legendarna kupka, no Pop je to sve prešišao količinom njege koju pruži na koži. Jedini aspekt ovog pjenušavca koji mi je malo bedast je tkz. popping candy (pjenušav slatkiš koji pruža zvučni efekt u kadi), kad su u pitanju bombe za kupanje ovaj dio mi je posve jasan pošto imate kadu punu mirne vode i kad ubacite bombu čak i čujete pucketanje, u slučaju pjenušavca njih držite direktno ispod mlaza vode koji je sam po sebi glasan zbog čega popping candy nema previše smisla, a situacija da pjenušavac samo ubacite u već punu kadu vode - ok možda ćete čuti popping candy ali sigurno nećete dobit pjenu jer pjenušavci jednostavno tako ne rade. Popping candy na stranu, Pop je popping sam po sebi. Divan miris se zadržava tokom cijelog kupanja, a kasnije i na koži/kosi, voda je hranjiva i iznimno ugodna, a sam miris resetira i opušta sva osjetila. Možda nismo dobili mrkvice ali smo dobili vrhunski pjenušavac dostojan zamjene. I da, tri upotrebe na 100g, 54kn, svakako se isplati!

Cijena: 54kn/100g

Vegan: Da

Sastojci: soda bikarbona, vinska kiselina, natrijev lauret sulfat, lauril betain, pucketavi bombon, miris, kukuruzni škrob, buchu ulje, sicilijansko ulje limuna, ulje bergamota, fair trade organski kakao maslac, butifenil metilpropional, limonen, boja 47005, 14700