Ponche gel za tuširanje - tequila, Meksiko, pješčane plaže... andale, andale!

 Pošto se ove godine prvi put ikad pojavio Lush - Adventski Kalendar, naravno za oko mi je zapela hrpa fenomenalnih noviteta koje su podmuklo ubacili ekskluzivno u ovaj ekstra limitirani paket. Adventski kalendar je napravljen u samo 500 primjeraka, stoga je rasprodani unutar 10 min od objavljivanja na UK webu, što me iskreno uopće ne čudi jer za ovaj koncept proizvoda lushie diljem svijeta lobiraju zadnjih 8 godina. U Adventskom se našao i jedan stariji rekla bih - mamurni draguljček - Ponche gel za tuširanje.


Inspiriran meksičkim tradicionalnim alkoholnim pićem, ovaj gel je "boozy delight" u bočici gela za tuširanje. Bogat začinima i tekilom Ponche neće baš svakome sjesti, a ako se zaljubite u njega kao što sam ja, ipak, oprez u onim mamurnim jutrima 😁. Vibrantne boje nagovještavaju voćnu atmosferu, dok rijeđa konzistencija pogoduje lakšem raznošenju inače dosta koncentriranog mirisa. Ovaj živahni gel za tuširanje u svojoj vatreno narančastoj duši nosi inspiraciju poteklu od tradicionalnog meksičkog punča, stoga su glavni sastojci baš kao i u samom punču - infuzija šljive, infuzija cimeta, sok naranče i aroma tequile, plus naravno dodatak njegujućih ulje davane, buchu ulja i ulja gorke naranče kako bi sam gel bio njegujući na koži.

Voćno-koktelnu aromu predvodi naranča sa poprilično izraženom šljivom, naravno ni približno kako je u Plum Rain gelu za tuširanje, no osjeti se solidno, te u kombinaciji sa gorkom narančom automatski razbuđuje i podiže cijelu atmosferu. Buchu ulje zaokružuje glavne note sa dozom slatkoće, no na žalost niti cimet niti davana ne dolaze baš do izražaja mirisom, više su kao potpora sa utjecajem na samu kožu. Ponche je klasičan Lush - inovativan, maštovit, hrabar i dobar, moram priznat da mi je trebalo nekoliko neizvjesnih godina dok sam se dočepala svojeg primjerka, i iskreno nakon isprobavanja ovog koktelčeka za tijelo apsolutno razumijem sve Lush nostalgičare.
Vegan: Da

Sastojci: natrijev lauret sulfat, natrijev kokoamfoacetat, glicerin, voda, infuzija šljive, infuzija cimeta, lauril betain, miris, svježi sok naranče, davana ulje, buchu ulje, ulje gorke naranče, mlječna kiselina, kumarin, eugenol, gerniol, limonen, linalo, boja 15510