oldie goldie - karma gel za tuširanje

Mističan, pomalo orjentalan, witchy i osebujan Karma miris u svim oblicima i reinkarnacijama daje šarm, buntovan stav i ogromnu količinu zavodljivosti. Posebnost i slojevitost u samoj kreaciji Karma mirisa omogućilo je da kroz razne proizvode priča svoju mirisnu priču. Sa inspiracijom u bohemian stilu 1960-ih u Velikoj Britaniji, točnije kulturom Kensington High ulice, Karma je doslovce oldie goldie nota.
Zbog pačulija često se obilježava kao hippy-bohemian miris, no kao što sam već tisuću puta spomenula njegova osebujnost i slojevitost nema granica, stoga na svakome reagira i miriši drugačije. Kemija kože je uvijek finalni sastojak svakog mirisa, a meni (i na meni) Karma miriši (i daje osjećaj) profinjenosti, luksuza i mističnosti. Karma proizvod sadrži šest esencijalnih sastojaka koji čine prepoznatljiv miris. Kombinacija naranče, bora, pačulija, lavandina, elemi ulja i limun trave daje začinjeni, cvijetni, drvenasti i orijentalni miris. Tekstura gela za tuširanje je lagana, tekuća i jedna od onih - malo je potrebno da bi se prekrila velika površina tijela, osobito ako koristite spužvicu. Na koži ostavlja trenutačni osjećaj hidratacije i glatkoće, ne zateže niti isušuje na bilo koji način, a koliko sam primjetila ima popriličnu sposobnost čišćenja.

Iako je službeno 29 High Street miris koji predstavlja Lush kao cijelinu, po meni Karma je puno više ta koja nosi upravo duh cijele kompanije. Razigran, osebujan, senzualan, mističan i iznimno snažan - ovaj miris ostavlja poruku, čuje ga se jasno i glasno, a najbitnije - osjeti ga se u govoru tijela i načinu kako se kreneš držati dok ti obavija svaku stanicu. Karma je iskustvo, kako fizički tako i emocionalno, a u današnje vrijeme kada se sve manje fokusa stavlja na proizvod kao cijelinu sa inspiracijom, povješću i idejom - Karma odoljeva vremenu i privlači i nove, ali i vraća stare zaljubljenike. Moja boca je pri kraju, iznimno sam žalosna jer se moram oprostiti sa tako genijalnim proizvodom, no poznavajući Lush možda nas iznenade sa nekom novom serijom limitiranih, oldie goldie Community Favourites gelovima, tko zna možda opet padne i Karma.