zašto je Sex Bomb gel za tuširanje bolji od Sex Bomb bombe za kupanje

Sex Bomb je jedna od najprodavanijih bombi za kupanje u više-manje svim dućanima svijeta. Ružičasto-ljubičasta sa strateški pozicioniranom ružicom treba biti simbol sirove ženske seksualnosti i ljubavi. Sukladno tome nosi senzualna ulja jasmina, ylang ylang-a i muškatne kadulje. Spomenuta kombinacija ovu bombu čini iznimno cvijetnom, puderastom i za moj nos - apsolutno užasno preteškom. Iako sam tip osobe koja se može na 35°C uvaljati od glave do pete u Death & Decay miris, jednostavno Sex Bomb mi je oduvijek too much. Kao i obično vrag mi nije dao mira i nakon što sam pročitala mrvicu izmjenjene sastojke morala sam isprobati gel.

Sa svojom pastelno ružičastom bojom i sitnim iridiscentnim šljokicama ovaj gel za tuširanje neodoljivo podsjeća na smireniju verziju Snow Fairy gela za tuširanje. Ekstrakt karagena ga čini srednje gustoće što bi značilo da je sasvim mrvica dovoljno da se očisti cijelo tijelo, ako koristite spužvicu još i bolje. Uz karagen za hidrataciju i gustoću gela, tu je Sex Bomb recept - jasmin, ylang ylang, muškatna kadulja i sintetički mošus. Ovaj četverac inače daje izuzetno tešku, puderasto-cvijetnu notu, no u Sex Bomb gelu nije toliko izražena kroz ulja, već više kroz infuziju jasmina, ruže i ginsenga za cvijetni ton. Nešto smireniji sintetički mošus daje taj Lush prepoznatljiv čokoladno-slatki ton ali je ovaj put balansiran sa zelenijom muškatnom kaduljom i svježim sokom marakuje. Kombinacija infuzije i soka marakuje čini gel dosta lakšim, te ima i odličan efekt koji kožu ostavlja blistavom i mirisnom satima.


Naravno, kao i sve u zadnje vrijeme tako je i Sex Bomb gel - vegan ❤ 🐾.
Od novih Community Favouritesa je na strani jeftinijih, 250g košta 144kn i možda se na prvu može činiti puno, no uzevši u obzir da su ovi gelovi iznimno trajni i mogu držat po nekoliko godina još uvijek je debelo na strani isplativijih Lush proizvoda. Ono što me toliko fasciniralo upravo kod Sex Bomb je kako taj prelazak iz jednog formata proizvoda u drugi može biti pogodak. Od teške bombe koja me asocirala na ex Yu proizvode za higijenu baki, došlo je do opsesije laganom, cvijetnom notom koja me sada asocira na ljetne večeri i elegantne plesove. Tko bi rekao 😄

Cijena: 250g/144kn

Vegan: Da

Sastojci: infuzija jasmina, ruže i ginsenga, natrijev lauret sulfat, glicerin, natrijev kokoamfoacetat, miris, lauril betain, apsolut jasmina, ulje muškatne kadulje, ulje ylang ylanga, svježi sok marakuja, ekstrakt karagena, voda, titanijev dioksid, sintetički mošus, sintetički florflogopit, kositrov oksid, alfa izometil ionon, linalol, boja 45410, 17200